Nu vet jag,

jag vill ha en Stabyhoun :D Det gick upp för mej när vi mötte en som bor i området. Tyvärr vågade jag inte gå fram och snacka, men nästa gång ska jag göra det. Läst och kikat lite och de låter ju helt perfekta. Däremot ser de grymt sega ut på youtube-filmerna.. men jag ska kika mera!!! Ovanliga, hög inavelsgrad, sjuka och för ung ras för att veta vad man verkligen får. Låter det inte perfekt? Nej men ärligt talat så har jag kikat på dem tidigare, jag vill ha jag vill ha.

Häromdagen blev det långins tillsammans med Alice&Lovisa. Massa spring i skogen och massa tjöt för oss tvåbenta. Samma runda idag, med en massa blåbärsplock längs vägen. Blev nog en 7liter med hem. Gossen har skött sej fint precis som alltid, och imorn är sista dagen tsm innan jag drar till Malta i en vecka. Ska bli så gudomligt gött så ni anar inte. Googla på"Malta+blålagunen" så förstår ni vad jag menar ;)
Hur jag ska klara mej utan gossen däremot har jag inte en aning. Varje gång har jag gråtit när jag åkt ifrån honom, så det lär väl bli imorn med. I Barca i december hörr jag på att gå upp i rök bara utav fyra dagar utan honom, så hur fasen ska detta gå. Mattes gullgosse <3

Nej nu ska jag packa, så där i god tid som alltid ;)
Hat gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0