En dag i hundens tecken.

Gårdagens födelsedagsbarn :) Kan man vara vackrare?


Okej nu kan jag inte hålla mej längre. Vårt hemliga trix är att ligga ner och korsa tassarna, det som jag gav upp på för någon vecka sen. Men nu är vi på gång, innan lovets slut ska jag försöka få till att det sitter på kommando och med lite stadga, för tassarna ska ju ligga kvar också ;)

Ett litet smakprov:

Sen är vi med i utmaningarna på vovve denna månad. Tema ligg, och mitt delmål är att få upp förväntningarna. För tillfället är det riktigt segt och risigt. Även om jag vet att Julle aldrig kommer klara av att lägga sej snabbt och graciöst så vill jag ha lite mer entusiasm.

Här kommer vår innan-film: OBS! Jag har själv noterat hur jag lockar/kallar på honom mellan repetitionerna, vad tusan sysslar jag med? Tänk bort det bara..  :)



Jag ser filmerna och känner verkligen vad kul jag kan ha med honon. Inget måste bli bra, utan allt görs för att jag vill. Och notera även hur bra han leker :) Det heter duga det, och sådär har han kört hela dagen. Han älskar den leksaken (födelsedagspresent). Jag tror jag vet hur jag ska komma vidare och vad nästa kriterier ska bli :)

Ha det bra, och GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Åh, gud vad duktiga ni är! Smart med target i "korsa benen-momentet"! Heja dig!

2010-04-24 @ 10:48:18
URL: http://www.magasinvera.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0