En jädra massa spring..

Förmiddagen spenderades hos hundpolarna Fanny, Iris och Betty och det var ruskigt uppskattat av dom alla :) Innan jag ens hunnit knäppa loss Julles bälte var alla tre flickorna inne i bilen för att pussa sönder gossen..

En lång prommenad ut på ett gärde, på en grusväg, i skogen, ängen och slutligen en litten koppelbit på storavägen blev det. Hundarna sprang som galningar vill jag lova.. Nog för att grabben rör sej friskt när vi spatserar omkring lösa i skog&mark men hujedamej vilken hastighet det hölls hela vägen.. Nu blir det en hel hög med bilder!

(Julle 3år, Betty 9mån, Iris 4år och Fanny 13år) Tänk att Julle alltid måste sitta så graciöst i damers sällskap, inte!

Inte ens på hemmaplan var det vila, utan de två yngsta sprang omkring och jagade varandra i åttor ända tills det var dags att åka hem i princip.

(Mor och dotter)

(Här fick vi med allihop :) Fanny gräver efter sork, lika så springrarna på annat håll medan Julle tar täten)

(En bra sammanfattning av förmiddagen tyckte jag. Iris, Julle och Betty drar ett rejs, medan Fanny håller sej till sitt vid sidan av, som vanligt)

(Och vackra Iris får en alldeles egen bild)

Jag måste erkänna att Julle känns enorm i sällskap med de små nätta springrarna. En riktig bjässe känns han som, även om Fanny är lika stor hon FAST TIK :O Notera också pälsskillnaden mellan Julle&Fanny. Julles är slät, glansig och rak medans Fannys är krullig, mattare och mjukare. Konstigt :)
Som jag också skrev är Fanny 13år och orkar fortfarande med på såna här långa prommenader, tänk vad skönt. Jag hoppas att jag och julle får lika många år tillsammans vi..

Nu sussar Guppy sött på hallmattan, vi får väl se om vi orkar med nåt mer idag. annars tar vi nya tag imorn :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken härlig dag :)

2010-04-24 @ 20:51:51
URL: http://www.dogpower.nu/
Postat av: Sandra & Zantos

Tack för att du tycker om mina bilder =) Nu blev jag glad! Du har så himla mysiga kort tycker jag =) Kanske att jag skulle bli skräckslagen jag med =) Hehe!

2010-04-25 @ 10:49:35
URL: http://zantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0