Dags att blogga igen :)

Det har varit oerhört mycket denna veckan, shit pommes!

I måndags, hm jag kanske redan har skrivit om den dagen :/ Jajja, springträning blev i alla fall.
Tisdag gick pappa&Julle 5km vid motionsbanorna. Tydligen hade grabben skött sej perfekt trots förbispringande löpare. Och tur är väl det med tanke på att det är koppeltvång där, hur fasen tänker/vågar han? Jag skulle ALDRIG våga det, och ändå har väl jag LITE bättre pli på gossen än han.. Men eftersom de gått där hela sommaren lösa och har börjat igen nu när snön är borta, och Julle alltid skött sej så får han ta ansvar för det själv.. Vad kan dessutom hända? Visst han kan springa fram till hundrädda men varför i hela friden skulle min gosse göra det? Han är inte det minsta intresserad av närkontakt med fränmlingar såvida inte de kliar på honom.. Nog om det!
Idag blev det jogging igen, men idag var det så varmt på grabben att han var tvungen att andas genom munnen. Dvs han klarade inte av att bära på sin pinne stackarn, men han överlevde ;)

(Universums vackraste varelse)
Julle har verkligen varit ett underbart stöd den här veckan. Jag sliter med såå jädra många prov och inlämningar för tillfället att det är helt sjukt. Varje j*vla kväll sitter jag i köket och skriker/gråter om vartannat över ett så in i bängen svårt kapitel i matten att det är helt sanslöst. Halva kursen har jag redan VG på, men det är andra halvan och då framförallt 1 kapitel som krånglar för mej. Till hösten kommer E-kursen och hur fasen ska jag överleva? :O Men jag ska klara detta, och på tack vare Julle kan jag koppla bort tankarna och fokusera på honom några timmar om dagen, det är guld värt :)

Julle är ute och jagar varje dag nu ;) Tja, alltså jag slänger ut foderkulorna på gräsmattan och så tar rovdjurtet i gossen över och går ut och jagar.. Han älskar't.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt :D Guuud va längesen det va nu!! Så fort jag är frisk får vi se till att ta en träff igen :)

2010-04-29 @ 21:22:06
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0