Noll motivation.

För det första tar skolan sån oerhörd tid just nu. Jag går upp klockan sex VARJE morgon eftersom jag måste åka tåg/buss, och som idag, är jag hemma halv sex. Då är det läxor som gäller. Kul vardag lixom.

9km gick jag och grabben i tisdags. Och de senaste dagarna har varit packade med skola så inget har blivit av på hundfronten. Eller ja, nästan inget. Vi har tränat lite handtarget, och där han jag nu satt kommando på det hela. Gått en halvlångis till mormor och Julle har lekt med några hundar brevid en fotbollsmatch. En av hundarna var den stora svarta blandisen som han HATADE i våras. En gång rök de ihop, men därefter gav de varanda inte en blick, och nu lekte dom. Kul, det där med hanilsk kan jag varkligen till 100% ta tillbaka. Han går ju ihop med allt verkar det som. Utom katter då, men jag förstår honom :)

Den här bilden är såå Julle. Hakan i marken men ögonen låångt i sidled :)


Annar har vi inte så mycket motivation till något. Känner inget träningssug, och jag blir mer och mer besviken då det aldrig kommer något brev om att jag kom med på sökkurs, bloggandet känns också lite trist. Jag menar, vem vill läsa min blogg lixom?

Jajja, regnet forsar ner och jag velar mellan ett prison break avsnitt, eller fysikuppgifter. Tror på det sista faktiskt, så man slipper i helgen. Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag kollar din blogg nästan varje dag! :D

2009-09-06 @ 16:55:26
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0