Mycket av typ allt...

Om en vecka är det lov, vilket betyder mängder med skolarbete kommande vecka. Jag har pluggat som bara attan hela veckan så Julle har tyvärr fått kommit i andrahand. Men han har fått långa prommenader av både pappa och bror så han klarar sig allt... I trosdags gick jag upp klockan 6 på morgonen som alltid och kom hem HALV SJU från skolan. Mat till julle, snabbis runt kvarteret och ner med näsan i fysikboken igen. Riktigt riktigt mycket just nu. Hur många gånger den här veckan har jag sagt att jag ska hoppa av och börja jobba på McDonalds tro?

Nog om mej. Igår blev en långis efter skolan i alla fall. Grabben gick lös nästan hela tiden och skötte sig som alltid numer. Han är underbar när han får hoppOlek vid grusplanen. Han springer tjogotusen varv runt mej, och vipps blir han trött och måste vila lite. Vi testade lite läggande och fot igår. han hade en jädra glöd måste jag säg. Flyger in i position och helskön att träna med. Fy vad jag är glad för det... Sen har vi ju inte direkt kommit framåt i träningen, men vi backar i alla fal inte :) Jag ska försöka ta tag i det där nu, vi kan ju inte stå och stampa halvvägs i flera veckor.

Verkligen skitbilder. Men jag slänger väl upp dem i alla fall.


Idag blev det än så länge en långis med kompisen M. De leker så bra ihop, verkligen. Efter det hade jag en svart nöjd hund som fick ligga på gräsmattan och torka!!!


Tålmodigare hund får man verkligen leta efter. Där ligger han ihopkurad till en boll medan grannen sprikar staket och ungarna spelar bandy några meter ifrån honom. Folk och fä passerar och grabben ligger fortfarande och blundar. Egentligen kunde han lika gärna segla över staketet och ha kul. Men han gör som matte vill den godingen. Du är bäst bästis <3

Jag och grabben, på yngre dar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0