Uppletande!

Igår bar vi oss iväg mot skogen för att köra uppletande jag och grabben. Tre stycken körde vi och det gick kanon. Han tycker det är superskoj, och han använder verkligen nosen, och inte ögonen nu. Det är bra!!! Dessutom kommer han in med sina fynd direkt, snabbt och utan tveksamheter. Det gick fort att lära in :)


Här kommer han in med sitt upphittade fynd. Riktigt kvalité på den bilden ;) INTE



Idag gick vi mot sjön med hundkompisen. Häromdagen cyklade vi dit och så tappade jag vanten påvägen, så då passade vi på att ta med den hem igen. Julle va faktiskt den som hittade den, och han kom raka vägen till mej för att visa. Duktigt kille! Han skötte sej hyffsat idag. Några klockrena inkallningar, där är jag nöjd. Däremot ignorerade han två stycken halter. Visserligen var han mitt i ett goldenfnatt, men han MÅSTE lyssna även då. Jag måste finslipa... Jag ska ta en repetera vardagslydnaden en dag till helgen tänkte jag :) Det kan behövas fräsha upp endel!


Kolla vilken godbit jag hittade :) Bullen har fått nys på en snöflinga!





Kommentarer
Postat av: sofie

söten!

2009-11-19 @ 09:17:11
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0