Stan, joggingrunda och film.

Idag åkte jag och Lovisa in till stan och handlade lite. Jag hittade två t-shirts, några örhängen och ett paket gitarrsträngar. Pappa fyller år till tsdagen och jag har ingen aning vad han ska få :( Vi åt tacos i stan som var supergod.

När vi kom hem drag jag med mej grabben på en joggingrunda. Vanligtvis vägrar han fälja med (varför?) men idag gick rundan i skogen så han kunde springa lös, då gick det bra. Jag var ganska slut när jag kom hem efter 5km. Jag har tänkt att jogga den här runda 3ggr/vecka numer, jag ska verkligen försöka att hålla det. Träning skippade vi helt idag, jag oh gabben. Vi kände för en vilodag där.

På kvällen kom Lovisa över igen och vi såg på talang och någon skitdålig film. Bara en dag hette den, fy och blä. Tur att man hade gott sällskap... Ha det


Kommentarer
Postat av: Sofie o Specs

Va mysigt det ser ut :)

2009-05-23 @ 10:26:52
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0