stadsträning..

Hejsan!
Idag  va jag hemma vid fyratiden. Pappa va i stan så jag passade på att åka bil hem och dessutom övningsköra. Allt gick super, haha. Jag gjorde lite skolarbete innan jag tog grabben med mej på en prommenad till mormor där jag skulle vattna blommorna och ta in posten (hon är bortrest). På hemvägen tog vi vägen över storgatan för att göra det lite svårar för oss. Vi har ju varit i skogen varje dag i flera veckor på sistone, så i dag satt det bra med en stadsprommenad. En kort sådan, efter gårdagens timmar i markerna :) Träning blev det inget utav idag. Vi behöver våra vilodagar och det är även en jä*la massa i skolan nu också.



Nu ska vi ska nog sjunka ner i soffan båda två! Ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0