Skola och träning.

Idag var det endast ett kemiprov som skulle göras i skolan. Det kändes gnaska bra faktiskt. Hoppas hoppas hoppas på ett MVG men jag tror inte det räcker hela vägen :-(

Hemma satte jag mej med lite spanska innan jag åkte till ett första möte med ungdomsgruppen på klubben. Det är en grupp för unga som ska träna lite tillsammans, testa på nya sporter och åka på studiebesök. Nästa träff då vi ska ha med oss hundar är nu på torsdag då vi ska börja med agility. Alla andra var intresserade av det, så jag testar jag med så får vi se vart det leder haha. Polisen i karlstad ville tydligen komma till vår grupp, eller om vi skulle komma till dem för att se hur de jobbar med hundarna och hur de använder dem i arbetet. Sen ville även någon (namn?) som tävlade i lydnads SM komma och träna tillsammans med oss. Det tycker jag åter superkul, hon kanske vet hur jag ska motivera grabben i det fria följet och linförigheten! När jag kom hem från detta möte körde jag och grabben lite fritt följ, snabba lägganden och kontakt här utanför. Grannars hängde ut ur fönstret och kommenterade aktivt vår träning. Sånt hatar jag, haha. Jag får så svårt och släppa loss och använda dem som störing. istället blir jag lite fösiktig och väntar på att de ska gå. Jajjja.. Ha det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0