Kul att träna!!!

Vi har såå jävla kul när vi tränar jag och grabben. Jag vill verkligen inte sluta, men jag vet att jag MÅSTE sluta när det går som bäst. Vi kör ca 15min/pass och då en lite paus emellan. Idag körde vi 2pass. Såhär står det i träningsdagboken:

17/5
1. Plan:
Träna ligg när han sitter i ugångsposition.
Linförighet; svängar på samma plats, och de första metrarna rakt fram.
Platsliggning ca 30s.-1min, utan avslutet med externbelöning.

2.
Platsliggning ca 30s.-1min

Resultat: Allt gick så jäkla bra! Han var supertänd och samarbetade till tusen. Under första passet orkade jag såklart inte hålla mej, och gjorde en högersväng när vi tränade linförighet. Det grejade han galant och släpade inte efter en centimeter. Där la vi av. Somsagt sluta när det går som bäst. Platsliggningarna gick också bra, utom en där han fick ett goldenfnatt mitt i, men shit happends. Ligg från utgångsposition behöver vi inte ens träna på mer. Allt kördes på nya platser, skällande hundar hördes och endel katter satt och tittade på. Jag är nöjd, och Julle snusar i sin lilla bur för tillfället. Ha det bäst, för det ska vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0