agility och bad

Söndag
Idag va det på tok för hett för agility, även för matte. Jag blev trött och orkade inte anstranga mej fullt ut och det märkte grabben och tog efter. Han va mest intresserad av att gå och strosa i skuggan vilket är högst förståligt. 25 grader varmt och en tråkig matte, vem vill köra agility då?



Måndag
En tur till sommarstugan där vi lämnade av mormor. Åh vad gärna jag ville stanna, men slutprov i fysik A imors så det gick ju inte :( Jag och Julle gick till sjön där han kastade sig i och simmade efter pinnar. Även jag gick i till midjan men jag hade inga badkläder tyvärr. Annars hade jag lätt slängt mej i. Det var faktiskt ganska varmt, inte alls krampande och jag stod med vatten till midjan i en kvart utan problem. Inte mycket hundigt men en prommenad i hettan, bad såklart och en hel del bus. Det blir mer träning när provet är gjort imon. Ha det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0