Hemma igen.

Vi blev kvar i stugan i fyra dagar. Det är väldigt mysig och va där bara jag och mormor, och julle såklart. Och Julle har det såå skönt som får springa i mängder, men efter fyra dagar känner man faktiskt för lite storstadsliv. Tur att man drar till självaste Estocolmo på tisdag :)



I alla fall så har Julle fått springa dryga två timmar i skogen varje dag. Han har rejsat på rejält, och jag undrar om det kan vara konditionen som ha förbättrats. För han har börjat springa betydligt mer under prommenaderna och verkar aldirg tröttna. Det är super skoj.



Sen har vi gått två stycken spår. Och som jag sa så blev det spår då jag la godis i mina fotspår. Det gick verkligen kanonbra. Där har vi verkligen hittat vårt spår. Han går lagom fort och spårar noggrant. Inget försten till slutet vinner som det varit förut. Det va verkligen superkul. Första spåret va bara 70 meter rakt fram. Lagom att börja med såhär efter vårt uppehåll. Nästa dag fick han ett 200m långt som såg ut som ett L. Fast inte någon 90 graders vinkel direkt, mycket mer rundad.

Vilodag igår då jag va tvungen att baka massor till jobbet, och sen dra till jobbet. Men idag ska han få ett spår igen, och en prommenad senare ivkäll tror jag. Ha det bra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0