Anmälda till sökkurs.

Idag hade jag tänkt att börja dagen med lite uppletande i skogen, men jag följde med pappa och L och fiskade istället. Det blev riktigt lyckat :) Jag fick tre rengbågar vilket jag aldrig fått förut. Pappa fick två och L fick fyra varav en på bortåt fem kilo. Det var superskoj. Julle var självklart också med, och där får han alltid springa i lina då det är en väg precis intill plus en hel del andra fiskare.

Senare träffade vi ett par stycken vid torget där det idag var hunduppvisning från bhk. Det var vallning, platsliggning/rasparad och agility. Kul att se. Julle lekte lite med Sune och Indra men efter ett tag somnade han. Han var jätte trött efter ha fiskat hela dagen. Agilityn var helkul att se. Framförallt en border collie som hade en sån jädra fart att man inte han se honom ens. Tyvärr blev det en hel del missar och fel hinder då matten inte riktigt hann med. Men han var inte färdigtränad hörde jag, så han var verkligen duktig.



Direkt jag kom hem ringde jag till bhk och anmälde mej till sökkursen. Den kostar 600kr för 6ggr och det kostar jag gärna på honom. En var anmäld innan så jag kommer få plats. Bara några fler anmäler sig så att det blir. Hoppas hoppas. Jag ska tjata på L och S och joppas på att de är sugna :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0