12 maj

Svårt att ägna några tankar till mycket annat än valpen för tillfället.
Jag är så glad och så lycklig och så förväntansfull. Vad tusan ska jag ta mig till om det endast blir tikar till exempel? Men så går det ju inte att tänka nu... Allt kommer gå precis som det ska :D

Sitter och räknar på en liten budget, funderar på träningsplan och skriver upp mål. När jag egentligen borde börja med mitt högtidstal, plugga ekonomi och plugga in glosor..

Jullebulle som valpis :D

För övrigt hade jag fått för mig att det väntade jobb både lördag&söndag i helgen, men opps jag var visst helledig. Vi får väl se om jag rycker in om det kanske fattas folk..

Igår gick vi långisen vid ett-tiden i stekande sol. Vi båda var totalt utmattade av värmen, vilken pina. Så idag gick vi upp före tuppen och spatserade iväg på en mysig skogslångis innan skolan. Mycket skönare tyckte vi båda. Gossen fick gå lös i princip hela vägen idag, och skötte sig exemplariskt ;)

Jag hade tänkt lite kvällsträning nu. Men regnet smattrar på altantaket, Julle ligger framför TVn och sliter&slänger med sitt oändliga oxben, och jag funderar på att pallra mig mot källarn och kika på melodifestivalen istället..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är tiken parad nu?! :) Spännande!

Jag får hem en border collievalp i juli jag! :) Så himla kul. Ska låna den i några månader av Fanny som importerar den från Holland.

2011-05-13 @ 06:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0