oh yes.

Jäkligt mycket nytt och omvälvnande för tillfället.
För det första har vi kommit överens om att jag bor hemma i höst/vår, vilket absolut inte var tänkt. Därmed förändras en rad saker på det ekonomiska planet, och vi har kommit överens om att jag är smartare om jag väljer det jobbet som ger mig jobb även efter sommaren (Sara har nämligen fixat jobb i Norge åt mig). Jag har tackat nej till det, och fått ut mitt sommarschema. Lugn juni, mycket jobb i juli, och lugn augusti. Passar bra tycker jag, jobbar jag både innan och efter sommaren behöver jag faktiskt inte slita ut mig hela sommaren.. Hoppas hoppas hoppas att jag gjort rätt val nu, för det var verkligen inte lätt!

Nästa sak: Gimmie är parad :D
Jag har så gott som hängt på uppfödarens sida, och inatt kom äntligen blogginlägget. Gaah vad kul. Jag håller verkligen alla tummar jag kan nu.

Julle fick en redig slappardag i tisdags. Och igår gick vi långis i skogen. Han hade fräs under sulorna vill jag lova, hej vad det gick i markerna. Skolan hade orientering i samma område, så det blev några inkallningar och det klarade han med bravur. Alert och lyhörd var han, och vi hade riktigt roligt tillsammans :)

Nu ska jag finslipa det sista inför dagens samhällsprov.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas ni haft en bra helg Alma!:)

2011-05-29 @ 13:27:04
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0