på språng.

Idag har vi gått, och gått och gått och gått. I 3h och 15min var vi ute och spatserade i det finfina vädret. Var tänkt att vi skulle gå ner till sjön och springa på isen som igår, men väl därnere kunde vi inte sluta utan fortsatte låångt ut på isen ända till fasters sommarstuga vid säbytorp, tills vi inte såg horisonten alls. Solen sken, Julius var jätteduktig och jag var på toppenhumör. Gubben lyckas med det mest måste jag sägga, idag lyckades han få tag i ett sliskigt revben av något djur och komma släpandes på. Större än rådjur, men inte älg.. Hmm? Mycket lösspring idag med andra ord, och det passade bra för imorn blir det ingen långis alls.

2 pass städa och 2 pass hoppstå på kvällskanten. Städa går fint nu faktiskt, han grejar oftast att stoppa i tre leksaker i lådan utan att plocka upp någon ur, men fyra har jag inte vågat testa ännu. Leksakerna måste dessutom ligga precis framför lådan, puckoboll :D
Hoppstå går bra. Jobbar mest med att sätta fast kommandot (fortfarande) då det ska sitta benhårt dethär. Kuligt tycket vi båda, så jag ska väl försöka att pallra mej ut och köra några pass ute i veckan.

Kvällen har ägnats åt att leta i varenda hörn på hela huset. Jag? har lyckats tappa bort pappas exponeringsmätare som han behöver imorgon på jobbet. Lyckat värre. Minns att jag hade den hemma på skrivbordet i söndags, och har inte rrt den sen dass. Ibland lyckas man verkligen! Sover  vidare på saken.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0