2 januari

Förstår vekligen inte vad det är för fel. Imorn ska jag ut och testa med en annan kamera och med andra objektiv så ska jag se vad felet är. Trött på oskarpa actionbilder så jag spyr.
Nog om det.

Dagen började med en timmes prommenad. Egentligen ingen långis sträckmässigt, men vad fasen. Han rushade som en gris fram och tillbax så.. Han skötte sej fint. Träning hade jag tänkt köra hårt med under dagen, men vi gjorde inte ett enda pass. Så kan det gå, tydligen! Vi tar nya tag imorgon :)

Det här är Julle så det skriker om det. Han är verkligen en riktig galopphund (kanske inte alltid hastighetsmässigt, men han galopperar mer än gärna). Och det alltid med frambenen ojämna. Han travar med frambenen och galopperar med bakbenen. Det kan se såå sött ut ibland när han rushar omkring med framben som inte hänger ihop för fem öre ;)

2,5h projektarbete jobbade jag mej igenom idag med :) 5h klara nu, vi får väl se vad jag kommer upp i i slutändan av lovet. Därefter en prommenad med skrutten till mormor där vi stannade länge, drack te, pratade och tittade på film. Nu är jag hemma, och även den här dagen gick fort som satan.

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0