27 augusti

Dåligt uppdaterat javisst.
I fredags skulle jag hälsat på hela gänget voffsar och männiksor :D men tyvärr blev stackars Pia sjuk så vi har skjutit på det till på tisdag. Känns i ärlighetens namn som en fördel :) täänk om Pia har bestämt vilken tjej som hamnar hos oss..? hihi.

Vi har prommenerat, njutit av de sista sommardagarna, jobbat endel och levt livet.
Har inget nytt att skriva egentligen. Försöker jobba så mycket som möjligt just nu eftersom jdet kommer bli lite mindre framöver med valips :D Vi har en ny chef (igen ja) som känns såå bra, allting känns verkligen så mycket bättre nu :D toppen! Denna månad fick jag dessutom in 14.800:- på kontot ;) inte helt fel för en yngling som jag. 80% åkte raka vägen in på hunkontot, men något ska jag allt unna mej framöver.

Sommar på sjön.

Idag var det tävling i rallylydnad för Linnes och sheltienäsorna :D Hade jag inte jobbat hade jag varit där och hejjat. Vilda grejjade uppflyttningspoäng och Teja var enligt rapport underbar i attityden. Så kuul :D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0