Fe ;)

På en blodundersökning några veckor sedan visade det sig att jag hade lågt järnvärde. Inget allvarligt alls, men jag skulle ta en järntablett  per dag. Och jag säger bara SHIT! Inbillning eller inte, pigg som en underbar lite mört är jag i alla fall. Får fasen goldenfnatt på prommenaderna jag också numer. Rusar upp ur sängen på morgonen och känner mej riktigt alert. Gött värre ;D

Hursom så har jag haft en skitslö vecka i skolan, gött må jag säga!
I mådags hann vi med den låånga rundan i skogen någon kilometer bort. Lite inkallning, massor med lek och en jävla massa spring (för oss båda haha). Jag fick lite läxor gjorda också :)
I tisdags hann han inte få ett jota. Två rastningsrundor bara. Resten rast på tomten, elaka matte.
Onsdag helledig och då gick vi samma runda i skogen som i måndags. Innan vi nått fram till skogen träffade vi på Lucky, en stor blandras som vi träffar sisådär två ggr/år men både hundar och hussar/mattar känner igen varandra ändå :) De fick leka loss i över en halvtimma och det var full rulle heela tiden. Luckey är hög och smal, så stackars Julle hinner inte med i alla svängar. Men Julle är bättre på att brottas ;) De fullkomligt äälskar varandra.
Plötsligt får de båda syn på en hund som går mot oss. Julle nitar, Luckey drar dit och när bästisen sticker klart Julle hänkar på. Men.. han kommer som skjuten ur en kanon på mattes inkallning och fick ett halvt grisöra plus lite extra lek med Luckey för det. ÄLSKADE gosse! Inte för att det egentligen är en sådär skitstor störning för Julle, men man ska glädjas åt det lilla också. I skogen var det full rulle, och massor med lek.
Torsdag sen dag för mej. Precis kommit in efter en timmas koppelprommenad. Julius ska spendera kvällen med familjen medan jag drar till Lovisa. Vi ska klistra in bilder i våra respektive album gemensamt, precis som igårkväll. Mysigt värre :) Själv befinner jag mej på hösten 2008, så jag har endel att göra!!!

Imorgon är jag ledig, så långis i skogen blir såklart :) Förhoppningsvis lite träning också!! Därefter blir det dans hela natten lång (jag har föör höga förväntningar på den kvällen), Julius ska mysa hemma hos familjen då med. Det gillar de båda :D

Måste kila (haha vilket uttryck), ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0