Sommar!

Tjenixen :)
Sen sist har vi joggat, prommenerat och småtränat lite som vanligt. Vi längtar sååå tills snön försvinner så det finns inte. Jag har dessutom sett några så underbara filmer att jag fan känner mej deprimerad. Jag vill också leva i en sån magisk värld... :( Haha, skämt åsido!

En bild som jag aldrig visat :) Gubben utanför sommarstugan!


Jag får vänta på våra magiska sommarkvällar vid stugan, det slår allt!


Julle har småbusat endel sen sist. Halt har han typ fått för sej att man inte behöver lyssnar på allitd, så det ska vi nöta lite på. Han har faktiskt gjort en hel hög med klockrena halter också, men jag vill ju att alla sa sitta :)

Jordens vackraste monster på en stubbe. Han sitter alltid som en råtta, men svansen rakt bakåt :)


Tänk vilken tur jag har haft, att lyckas få denna underbara goding. Julle var ju faktiskt redan tingad när vi ringde till uppfödaren, tja alla valpar var sålda utom Julle och en till som båda var tingade. Men hon tyckte vi skulle ha honom då den andra familjen aldrig svarade.. Vilken maximal tur :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tyvärr är jag inte hemma den veckan, jag och specs är uppe i järvsö då :) Vi får aldrig ihop detta.. men kanske helgen v. 15? :)

2010-03-29 @ 21:01:37
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0