Hemma från Malta ;)

Jag orkar inte skriva mycket här, bjuder på 4 bilder istället :D




Som ni ser har vi haft det bra. Dock så in i baljan hett att det hade räckt med 10 grader mindre. I 38 graders värme gör man inte många knop vill jag lova.. Men en ricktg mamma-dotter vecka, och en underbar sådan har vi haft!!!!

Stugan:
I torsdags åkte jag&Julius med mormor till stugan. Massor med motion för gossens del. Han har sprungit i skogen som en gasell flera timmar varje dag. Dessutom har vi faktiskt tränat ganska friskt med Julles mat (alltså morgon och kväll), och jävlar vad taggad han har varit. Ruskigt het i fritt följ och brillianta hoppstå :) Ibland är det skoj att träna på sånt även om jag inte har någon användning för det. Ja, fot är väl alltid bra att kunns förstås!

Och hur många liter gula kantareller som helst har vi hittat, helt otroligt vad mycket, 4 rådjur har jag sett vid lite olika tillfällen, gossen däremot märkte inte en enda en. Dock märktes det under ena skogsslångisen att hans näsa var på andra håll emellanåt, men han klarade det fint som alltid min bästis :)

Haha, titta på oss. Vi ser ut som små ungar påklädda i regnkläder&gummistövlar som mamma burit upp på en höbal. Haha, sånt är livet på landet ;)
Nu har jag just skjutsat in pappa&Co till staden på kräftskiva, middag väntas av bror&hans tjej. Sista sovmorgonen imorn. Jag gråter :(

Ha det sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0