Vi ligger lågt.

Fasen vilket underbart väder det är :D Jag ÄLSKAR't!!!

Grabben och jag har sprungit varannan dag som vanligt, och det har gått kanon. Dock har han ju inen vante att bära på hemvägen längre, men jag funderar på att ta med en ändå. Han springer mycket mer alert och smidigare på nåt sätt. Och de andra dagarna har vi prommenerat långt, endel i koppel faktiskt. Det beror mest på att matte har så förbaskat bra musik för tillfället att hon väljer dem framför gossen, jag släpper nämligen inte Julle om jag har musik i lurarna...



Angående kommandoträningen när det gäller korsade tassar vette tusan. Har skrivit och frågat runt lite, och just nu satsar jag på att absolut bara belöna utförande efter kommando, och skippar det frivilliga helt (bara när det gäller detta trix såklart). Vi får väl se.. Jag tyckte mej faktiskt se några småsmå steg i rätt rikting i eftermiddag :)

Annan träning ligger nere för tillfället. FysikB delprov väntar i veckan, och ja det tar sin LILLA tid. Matten tar alltis flera timmar av hemarbete och en stor inlänmning i KemiB ska skrivas. Dessutom väntar riskettan på körskolan imorgon för att bli av med skiten.. Slutklagat!

Ha det bra :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Kämpa Kämpa :D Jullisen klarar sig säkert utmärkt utan huvudträning och lösspringning på ett tag ;)

2010-04-14 @ 21:37:59
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: Sandra & Zantos

Ja du verkar ha en riktig reteriver i alla fall. Min vill inte ens bära han =( Tråkigt men men... De varkar börja lossna lite. Jag måste ÅTERIGEN säga att du har en sån fantastiskt fin hund! Ha de gött^^

2010-04-14 @ 22:15:58
URL: http://zantos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch.. fysik, kemi och riskettan. Tråkigt alltihopa. Men kämpa på:D

2010-04-14 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0