Svininfluensa, I'm back!!!



Då har man (antagligen) drabbats av den så kallade svininfluensan också. 7 dagar av mina 9 lediga låg jag till sängs med feber och sådan hosta att jag trodde hela lungpaketet var påväg upp. Men nu är jag tillbax :) Lyckligtvis slapp jag missa massor i skolan, men jag är långt ifrån så utvilad man borde efter en ledighet.. Och stackars gossen har fått levt på enbart skogsprommenader med far i huset, men han klarade sig finfint!!

Vi har hunnit med endel prommenader och bus sen sist. En gång med Fanni, Iris och numer Betti som är 10veckor gammal. Fick bara en bild på de alla, och den knäppte jag med vänsterhanden i all hast. Därav den dåliga kvaliten, men vem bryr sej :)



Sen har vi varit ett X antal gånger i skogen med Alis och Salli också, men inte heller där blev det något värst i bildväg.

Vi har tränat några pass med lydnaden också. Dessvärre har vi fastnat med läggandet, trampar på samma ställe vecka ut och vecka in. Så vi har fokuserat på fritt följ. Det är så jäkla skoj när Julle är så het som han är för tillfället. Han är som värsta border collien och kör så det sprutar efter tassarna. Världens bästa guldgosse!!!! Jag har bestämt mej att filma lite oftare och försöka lägga in någon här någon gång. Hur man nu gör, så det får ta lite tid. För övrigt är skolan igång, och redan måste kilovis med läxböcker med hem. Men imorn har jag sovmorgon :O Jag kan gå upp 06.50 vilket inte borde vara sovmorgon, men är. Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0