Kemi i stora lass..

Hemma redan vid ett tiden idag, men knappast klar med allt skolarbete inte. Satte mej med kemin ett tag och skulle repetera lite inför provet på måndag och där fastnade jag i 3,5 timmar :O Därefter tog vi oss en 1,5 timmars tur i skogen jag och grabben. I slutet möter vi Alice (en springer spaniel) och Korven (en rottis) så vi hängde med på en liten extra tur. Korven och Julle va inte speciellt förtjusta i varandra, det blev endel morr men de va förnuftiga nog att inte bry sej mer om varandra.

Nu är helgen kirrad dessutom. Imorn kväll ska jag ju jobba. Och på lördag drar jag och Lovisa upp till sommarstugan och myser med grillat och antagligen eurovision. Hundarna för följa med så får de känna på lite lantliv haha. Så kanske det kan bli ett första riktiga bad för grabben. Något spår blir antagligen det också. Nu ska jag lägga näsan i kemiboken igen, och Julle ska få smaska i sej ett märgben. Ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0