effektivt.

Tre dagar sen sist och jag har inte jättemycket att komma med :/
Måndag bjöd på absolut ingenting i Julle-väg. Några rastningsrundor och massa mys såklart.
Tisdag drog vi iväg på en power-lånigs. Vi var på strålande humör bådatvå och massor med energi, fick till och med plötsligt för mig att ruscha omkring över cykelvägarna precis som Julle brukar göra - galet.
Onsdag idag, oj redan :O Spenderat dagen på universitetet och lyssnat på några professorer och forskare. Skitkul javisst, om det inte varit inom kemi varenda grej... det vill jag inte läsa. En biologilabb om mitokondrier har vi gjort också. Biologi är inte heller något för mej känner jag..

Julius och jag har gått långis nu på kvällskanten och med toppenhumör även idag. Vi gick och smålog mot varandra mest hela tiden, stannade och pussades :D och hade en härlig rommenad. Delvis lös och delvis kopplad.

Universitetet imorn med. Föreläsning om matematik och liite mer fysik-inriktat så jag hoppas på en bättre dag imorn. Verkar vara någon speciell middag hela eftermiddagen också, men jag skippar nog den och sticker hem och får lite saker gjorda istället. Förhoppningsvis lite träning av grabb. Hoppstå ska nötas mera och kanske komma lite vidare med också.. och vad har hänt med städa-tricket de senaste dagara tro.. skärpning!

För övrigt gläds jag åt att jag fått en massa jobbigt och tråkigt gjort den här veckan. De senaste skickade tio mailen är av väldigt formell karaktär, och även endel sådana samtal. Härligt och bra!

Nu ska vi slappa en sväng och hoppas på att denna tvådagars spänningahuvudverk vill ge med sig.
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0