sjuk..

I söndags drog jag iväg tidigt på förmiddagen och la ett låångt svååårt spår åt grabben. Det skulle ligga i minst 4 timmar och däremellan hann jag bli sjuk. Jag fick lätt feber och blev illamående. Familjen har ju haft magsjuka för bara några dagar sen, så trodde väl att detta var min del av kakan. Men nu, tre dagar senare mår jag prima ballerina förutom att jag knappt ätit alls. Hungrig som attans har jag varit, men så fort jag stoppat i mej något har jag blivit illamående. Jajja, borta nu iaf..

Just det, spåret va det ja. Trots febern och allt gick vi spåret jag och grabben. Det gick käpprätt åt helvette :) Det blåste ju endel också så det va nog inte det lättaste för grabben.

Muntliga nationella prov i spanska har jag också hunnit med sen sist. Det gick nog rätt bra. Det jag sa, kunde jag lika gärna sagt för tre år sedan. Inga svårighetsgrader på det samtalet inte, men jag behöver inte mer än G på den muntliga delen. Julle har springit i skogen med pappa de dagar jag låg till sängs och träning har det inte blivit tal om. Dock endel lek och aktiveringsleksaker. Nu har jag slutprov i fysik, en svenska-redovisning och 3 nationella prov kvar. Sen jävlar ska det hundtränas :) Ha det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0