Uppletande.

Sol och bad fösta delen av dagen :) Varmt och skönt i solen, men svinkallt i vatten och skugga. Det tyckte ju såklart inte Julle. Han fick sitta fast i sin krok nästan hela tiden då det var en barnfamilj där. Den lilla flickan frågade sin pappa flera gånger om inte de kunde köpa en sån vit hund som vi har. Han var så fin, och hon kunde ju faktiskt gå ut med den (3år gammal) haha. Gullig.

Och mot eftermddagskanten gick vi till skogs och körde lite uppletande. Jag har alltid använt kommandot LETA förut men idag började jag med att byta till TA DEN istället. Leta förknippar han med ätbart bvilket gör att han ofta skiter i gömda leksaker eftersom han tror att han  letar efter mat. Men iaf så gick det helt okej. Det första skicket klarade han galant. Och han kommer gladeligen med alla prylar till mej. Han släpper den i min han på tack, och sen börjar jag härja med honom så folk tror vi är galna. Efter det misslyckades vi lite halvt med två. Jag ökade svårighetsgraden på båda så antagligen blen det för svårt, jag vet inte. Sen avslutade vi med två, inte enkla, men åtminstone så han klarade dem tack och lov. Det lyser verkligen i ögonen när han hittat prylen och rivstartar mot matte. Han äälar att leta och bära. Mattes knubbsäl :)

 

Det var allt. Ha så kul, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0